Veelgestelde vragen


Kan ik een bestelling annuleren?
Annuleren van bestelling mag kosteloos en zonder opgaaf van reden maar wel binnen 24 uur.
________________________________________


Heb ik bedenktijd en mag ik een artikel terugzenden?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@woonaccessoireslabel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
________________________________________


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij  proberen zo snel mogelijk het bestelde artikel te verzenden. Wanneer het artikel op voorraad is, dragen wij er zorg voor dit binnen 2 dagen te laten bezorgen.
________________________________________

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Nadat de bestelling is geplaatst, kunt u het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent, dan kunt u het pakketje misschien bij een familielid of op het werk laten bezorgen.
________________________________________


Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Bij het bestellen vinkt u deze mogelijkheid aan. U kunt ook telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak.
________________________________________


Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met POSTNL voor pakketten en brievenbuspost.
________________________________________


Kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een track & trace code van de bestelling, zodat u precies kunt zien waar de bestelling zich bevindt en wanneer deze ongeveer zal worden afgeleverd.
________________________________________


Betaal ik verzendkosten?
Ja, wij berekenen de verzendkosten naar aanleiding van het gewicht en grootte van het bestelde artikel. Dit word duidelijk vermeld bij alle producten.
________________________________________


Zijn de genoemde prijzen incl. BTW?
Wij houden het graag duidelijk en transparant, dus de prijzen die op de website te zien zijn, zijn allemaal inclusief BTW.
________________________________________


Wat is een pre-order?
Als er bij levertijd de tekst 'pre-order' vermeld staat, betekent dit dat het artikel besteld is bij de leverancier.

________________________________________

Andere vragen?
Mogelijk staat dan het antwoord onder het kopje ‘ Algemene voorwaarden’. Staat het antwoord hier niet bij, dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice tijdens kantooruren, of een email versturen.

 

Algemene informatie

Label E Wilhelmina Sangersstraat 10 5803 AV Venray KvK 67754465 BTW NL 123002035B02

Contact

0478-581886
06-34109946
info@woonaccessoireslabel.nl

Twitter

Nieuwsbrief

Facebook